Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Ο Πλάτωνας από την Σεβαστούπολη ...

Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΒΑΣΤΟΥΠΟΛΗ ...



Προ ολίγου ήλθε σπίτι μου ένας ηλεκτρολόγος, ένα ευγενέστατο και πρόθυμο παιδί ΄Ελληνας με καταγωγή από Πόντιους γονείς από την Σεβαστούπολη της Κριμαίας . Τον έστειλε κάποιος γνωστός μου για να διορθώσει κάτι στα ηλεκτρολογικά του σπιτιού μου που παρουσίασαν κάποιο πρόβλημα...
---Πως σε λένε?... του λέω
---Πλάτωνα ... μου απαντά με σεμνό τρόπο λες και ντρεπόταν για το όνομα...
---Εχεις αδέλφια ? ... του λέω
---Ναι μου λέει ... ΄Εχω έναν αδελφό, τον λένε Αλέξανδρο...
Μου προκάλεσε εντύπωση που υπήρχαν δύο αρχαιοελληνικά ονόματα στην οικογένειά του και θέλησα να μάθω περισότερα:
---Και τον πατέρα σου πως τον λένε ? ...τον ξαναρωτώ με περιέργεια
---Οδυσσέα ... μου λέει πάλι με φανερή σεμνότητα
Είναι αυτοί που εμείς εδώ οι "ελληναράδες" τους λέμε υποτιμητικά ...Ρωσοπόντιους !...
Ντράπηκα για όλους εμάς και σταμάτησα τη συζήτηση...
ΠΗΓΗ: http://apapagianopoulos.blogspot.gr/2014/06/blog-post_7581.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αβαγνον